2010

Så nu är 2010 över om ca: 6,5 timmar. Det känns lite vemodigt som valigt. Det känns som nu när det är över stoppar man in allt i en låda och gömme undan i en garderob. Sen ett par år senare kan man ta ut lådan och titta på alla fina minnen man har haft från året. Nu är det dags att säga adjö till 2010. Stoppa undan alla minnen för att spara till senare. Det tycker jag på något sätt känns lite sorgligt. 2010 tror jag nog har varit mitt mäst händelserika år i mitt liv. Det har varit fyllt av både bra och dåliga minnnen. Roliga, glada, trevliga, mysiga, värmande och mäktiga. Men såklart även tråkiga, sorgsna och ensamma minnen. Men det känns ändå som att slutprodukten av 2010 är lyckad. Om jag skulle se tillbaka på mitt liv i slutet på 2009 så skulle jag utan att blinka välja 2010. Så nu är allt man kan göra att tacka och bocka 2010 för ett undebart år och vinka adjö. Sedan får man hälsa 2011 välkommen och hoppas på ett ännu bättre år. Men det känns som att det kommer att bli det. Jag hoppas att alla har haft ett underbart år och att allas 2011 blir magiskt. Gott Nytt År allihopa och njut nu. Njut av den sista dagen av 2010!




Magiskt ögonblick i mitt liv. Första lyckade korthuset!









Ha de bra och Gott Nytt År!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0