Det var den julen...

Så nu är jag hemma igen. Jag vet inte men av någon konstig andledning har jag alldrig fått den där riktiga julkänslan som jag alltid brukar ha. Varken innan eller idag. Visst har jag fått lite grann, men inte så mycket som jag brukar. Allting har gått så fort och helt plötsligt så var det julafton. Helt sjukt! Men, men, nu är den förbi och kanske någon gång i mitten på februari så fattar jag att julen faktiskt redan har varit.

Själva julfirandet har i alla fall varit trevligt för min del. Det blev ett litet mindre firande en vad det normalt brukar. Fast det var nog bara mysigare så. Men jag saknar ändå lite det där kaoset som alltid brukar bryta ut när man är i julklappsutdelningen. Alla är uppe i sitt och paket flänger och far samtidigt som man försöker se något i havet av presentpapper. Men jag ska inte klaga.
















Frustration! (Eller kanske förvirring?)





Fler bilder på vad som fanns i paketen kommer snart!

Nämen titta så passande, nu blev det just den 25:e också. Så nu är verkligen julen över... Aja vi får ta nya tag nästa år!

Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0