SOOOVA

Nu tror jag att det har blivit dags att krypa till kojs för min del. Jag måste bara säga, fast det känns en aning skammligt, att jag nyss såg Inception för första gången i mitt liv. Sjukt bra film! Men detta var såklart innan mitt förra inlägg, jag skulle alldrig hinna se dom 147 minutrarna på så kort tid, om nu någon skulle tro det. Om inte jag var i ett drömmtillstånd när jag såg den så tiden var kortare i verkligheten än i mitt huvud...


Äckligt bra soundtrack också!

... Nä, nu ska jag sova. Men först så ska jag bara sammankoppla mig själv med mina föreldrar så att jag kan prata med deras undermedvetna och lista ut vad jag ska få i julklapp! MOHAHAHAHA!!!

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0