Hårda paket ska de va!

Som utlovat ska jag visa lite av de paket som jag fick igår. Detta är de största packet som jag fick och som jag önskade mig mest kan man väll säga.


Först ut är Ingemar Bergman boxen. Riktigt snygg faktiskt.


Jag har 20 förhoppningsvis underbara filmer framför mig


Sedan har vi ett par nya lurar.


Otroligt bra ljud!




Presentkort fungerar ju alltid!

Det var väll de mesta. Men vi ska inte glömma den här lilla grejen som hänger i taket:






Jag fick den av mina föreldrar för några måndaer som en tidig julklapp/inflyttningspresent. Så jag känner mig nöjd med årets jul. Just de! Jag höll nästan på att glömma det viktigaste!




















Hur kan jag vara så glömsk?



















Är ni berädda?



















Jag köpte den faktiskt själv. Jag tänkte att nån gång så måste man ju unna sig själv något ochså, så det fick bli en tesil.

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0