Vad är detta??

Halloj!
Nu har jag, Pontus Holmgren, fått för mig att skapa en blogg (!). Jag trodde alldrig att jag skulle göra det.. Men nu sitter jag här med en.... Jahapp. Då är det väll bara att börja skriva antar jag. Såå... Vad ska man hitta på...*Tänker*.....*Tänker mer*....

























Hm... Tja... Jag skulle kunna berätta att jag har en filmblogg också: pontusfilmblogg.blogg.se. Så egentligen är det här inte min första blogg. Men, men... Nämen titta nu har det gått och blivit julafton medans jag har suttit här och tänkt!

GOD JUL ALLIHOPA!!!

Jamen jag tycker ändå att jag lyckades få ihop litegrann. Man får vara glad för det! Får se om jag får ihop nått mer att skriva ikväll. Så välkommna allihopa till min nya blogg! Och God Jul!

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0