Du levande

Efter att ha sett den här filmen så kan jag säga att jag faktiskt var rätt mållös. Jag visste inte riktigt vad jag skulle säga. Handlingen går inte att beskriva, mäst för att det nästan inte finns någon. Filmen var en riktig blanding mellan svart humor och drama. På vissa ställen skrattade jag så mycket att jag nästan började gråta och på andra ställen började jag nästan gråta för det var så tragiskt. Om jag skulle försöka att beskriva filmen så skulle jag säga att den är ganska bisarr och absurd. Men hela filmen ställer hela tiden samma fråga i varje scen. Den ifrågasätter människans egoism och våran sociala kompetens. Faktiskt så är det en riktigt bra film. En av de bästa Svenska.




















Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0