Psalm 21

"Du sätter dem som i en brinnande ugn när du visar dig. Herren förtär dem i sin vrede, elden slukar dem." - Psalm 21

Såg just klart denna svenska lilla skräckis. Ett steg i rätt rikning måste jag säga vad det gäller svensk skräckfilm. Visst finns det en del skavanker, men jag tycker ändå att filmen har en viss potensial. Det är roligt att få se en lite annolund skräckis som kommer från Sverige. Man skulle kunna säga att den går i samma anda som de asiatiska skräckfilmerna. En rätt sak som jag tycker är rätt intresant är att de vågar ifrågasätta religon. Det är inte alla filmer som gör det. Även om det inte är en fullpoängare så tycker jag att man borde se den. Snyggt fotoad och bra musik. Det är dialogen som har sina brister och lite överspel här ock var.









Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0