Amadeus

Nu har jag nyss avslutat de 3 timmar som mästervärket Amadeus är. Det finns ingen tvekan om att det är en av de bästa filmerna som någonsin har gjorts. Dramatisk, rolig, skrämmande och fullkomligt lysande. Jag kan inte minnas hur många gånger jag såg den när jag var liten. Redan då älskade jag den. Nu var det ganska många år sen faktiskt jag såg den. Men nu var den ännu bättre. Jag ser den på ett helt annat sätt nu än vad jag gjorde då. Allting i filmen är av ren perfektion. Har du inte sätt den än, se den ASAP! Detta är en film som man måste ha sätt. Helt makalöst, häpnansväckade, skrämmande bra!



Lite stämmningsmusik:



Se den!!

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0