Haha

Haha, jag måste bara visa detta. Jag tittade runt på internet efter vilka filmer vår filmlärare Fernando hade gjort. Då hamnade jag på en killes, som tidigare jobbat med Fernando, blogg. Det är nog tyvärr bara roligt om han känner Fernando, men så här skrev han i alla fall om filminspelingen av korfilmen "Gropen":

Men mitt skrivande hade inte riktigt satt igång förrän 1999 när jag hoppade in som regiassistent på en kortfilm som hette Gropen, regisserad av Fernando Altamirano. Världens skönaste mexikan. Vi var tre veckor innan inspelningsstart då jag läste manuset och upptäckte.... det var skitdåligt. Så jag sa det till Fernando så försiktigt jag kunde... Jag viskade "det är skitdåligt, Fernando" och han viskade tillbaka: "Jag veeeet..."



Kommentarer
Postat av: Anonym

BÄÄÄÄÄST! Haha åh.

2011-05-30 @ 21:41:29
URL: http://vikstromellen.blogg.se/
Postat av: J

Hej. Skulle inte du kunna göra en liten presentation av dig här? Om du inte tycker att det är töntigt eller jobbigt eller privat eller så. Alltså, jag brukar läsa din blogg ibland, så det vore trevligt om du berättade något, typ om din första kompis, eller nåt från när du var liten.

2011-06-01 @ 22:53:15
Postat av: Pontus

2011-06-05 @ 19:56:31
Postat av: Anonym

Hej!

Ja det skulle jag gärna kunna göra. Jag kan inte lova exakt när jag tar mig tid att göra presentationen, men inom en snart framtid!

2011-06-05 @ 19:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0